artykuł nr 1

Rejestry, ewidencje, archiwa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Opocznie prowadzi nastepujące rejestry i ewidencje:

  • Dziennik korespondencji
  • Rejestr delegacji służbowych
  • Rejestr Akta Osobowe Pracowników
  • Rejestr zaświadczeń
  • Rejestr plan urlopów
  • Rejestr używanych pieczęci
  • Rejestr zwolnień lekarskich
  • Rejestr przeprowadzonych badań pracowników
  • Ewidencja czasu pracy
  • Rejestr uchwał
  • Rejestr umów
  • Rejestr upoważnień do przetwarzania danych
  • Rejestr środków trwałych
  • Ewidencja finansowo-księgowa (syntetyka i analityka)
  • Ewidencja płacowa (karty wynagrodzeń pracowników)
  • Ewidencja kart podatkowych
  • Rejestr osób korzystających z dofinansowania do turnusu rehabilitacyjnego
  • Rejestr osób korzystających z dofinansowania do likwidacji barier architektonicznych
  • Rejestr osób korzystających z dofinansowania do likwidacji barier technicznych
  • Rejestr osób korzystających z dofinansowania do likwidacji barier w komunikowaniu się
  • Rejestr osób korzystających z dofinansowania do środków ortopedycznych i sprzętu rehabilitacyjnego
  • Rejestr wniosków na dofinansowanie sportu, kultury, rekreacji i turystyki osób niepełnosprawnych
  • Rejestr wydawanych decyzji
  • Rejestr rodzin zastępczych
  • Rejestr wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych
  • Rejestr skierowań do placówek opiekuńczo-wychowawczych
  • Rejestr wydawanych decyzji o umieszczeniu w dps
  • Rejestr mieszkańców dps

ARCHIWUM ZAKŁADOWE
Akta spraw ostatecznie załatwionych przekazuje się do archiwum zakładowego po upływie 3 lat i przechowuje się na nośnikach papierowych. Przekazywanie akt odbywa się na podstawie spisu zdawczo-odbiorczego. Spisy sporządzają pracownicy przekazujący akta osobie odpowiedzialnej za prowadzenie archiwum.