artykuł nr 1

Zespół ds. organizacyjnych i obsługi informatycznej - ZO

1) prowadzenie obsługi Centrum, w tym wykonywanie czynności kancelaryjnych;

2) prowadzenie rejestru osób uzyskujących pomoc w Zespole Interwencji Kryzysowej i Poradnictwa Specjalistycznego;

3) obsługa administracyjna Zespołu Interwencji Kryzysowej i Poradnictwa Specjalistycznego;

4) realizacja i koordynacja powiatowego programu przeciwdziałania przemocy w rodzinie;

5) współpraca z zespołami interdyscyplinarnymi;

6) organizowanie szkolenia i doskonalenia zawodowego kadr pomocy społecznej z terenu powiatu;

7) organizowanie doradztwa metodycznego dla kierowników i pracowników jednostek organizacyjnych pomocy społecznej z terenu powiatu;

8) współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie wykonywanych zadań;

9) realizowanie zapotrzebowania materiałowo – technicznego Centrum;

10) zapewnienie Dyrektorowi i pracownikom pomocy organizacyjnej;

11) prowadzenie składnicy akt;

12) sporządzanie zbiorowych sprawozdań w oparciu o sprawozdania pozostałych zespołów
z realizacji wykonywanych zadań i przekazywanie ich właściwym podmiotom, również
w wersji elektronicznej;

13) współpraca z osobą świadczącą obsługę informatyczną Centrum;

14) prowadzenie strony internetowej Centrum;

15) prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej;

16) obsługa poczty elektronicznej oraz platformy ePUAP;

17) prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych;

18) przyjmowanie skarg i wniosków, umawianie interesantów z Dyrektorem;

19) realizowanie działań związanych z promocją Centrum w tym przygotowanie projektów plakatów, ulotek, współpraca z mediami;

20) udzielanie informacji publicznej na wniosek;

21) współpraca w zakresie wykonywanych zadań z odpowiednimi wydziałami Starostwa Powiatowego w Opocznie i jednostkami samorządu terytorialnego;

22) prowadzenie rejestru skarg i wniosków;

23) prowadzenie rejestru umów, zarządzeń i uchwał;

24) aktualizowanie tablic ogłoszeniowych i informacyjnych;

25) wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora.